Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-12, 21:04   #11
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Jeg skal svare skikkelig på Tallulahs spørsmål over her, må bare få ungene i seng først. Jeg vil bare høre hvorfor dere mener vi støtter ham så innmari? Hvor kommer det inntrykket fra?

Fra slike historier: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/h...land/1.8357246

Jeg skjønner at det ikke gjelder 100% av innbyggerene, men de som støtter ordføreren har tatt veldig mye plass i media siden i fjor høst. Stefaren hennes vitnet i retten om ryktespredning, og at de har følt seg utsatt for "makta".
De som har vært nøytrale, har mer holdt meningene sine for seg selv. Har de vært redd for å få føle sladder på sin egen kropp, og hva konsekvensene kan bli for dem?
Jeg vet ikke, det er mulig at folk på gata i Vågå har støttet jenta og sagt at en må ta vare på henne, at selv om hun har løyet er hun et barn og trenger hjelp. De har ikke tatt opp mye spalteplass.
Hennes lærer følte seg utsatt for påtrengende oppmerksomhet fra henne. Han assosierte det ikke med at overgrepsutsatte barn ofte får en seksualisert adferd. Det burde heller styrke hennes sak? Jeg finner det svært merkelig, også at rektor har uttalt seg at han støtter Rune privat. Her har mange i høye posisjoner valgt side, mener jeg.

Mrs. S er ikke aktiv  

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:53.