|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake
Han ble anmeldt rett etter valget. Han ble raskt sykemeldt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#2 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Ja, men dette er Vågå AP, ikke Vågå som lokalsamfunn.
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Nei, det er sant. Og jeg har ikke vært med på noe kollektivt Heng dem!!-roping heller, Men jeg har definitivt vært med på forskrekkelsen over hvordan jenta er blitt behandlet av mange øvrighetspersoner i lokialsamfunnet. Jeg ser forskjellen på rektor og inspektør og Vågå AP og MOrten Krogvold og hele Vågå.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Men med 70% oppslutning i bygda, så er det jo ikke utenkelig at en betydelig andel stod bak dem i valget av ordfører. Voldsomme protester hadde nok blitt lagt merke til, siden saken allerede da var belyst i media.
|
|
|
#5 |
|
Whatever, never mind
|
Enig. |
|
|
![]() |