|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeForsvareren hevder hun har et svare strev med å få folk til å vitne. Hun hevder det er mediepress og trusler som er årsak til det. Jeg lurer på om noen av vitnene hennes faktisk ikke ante hva som kom til å bli innrømmet på fredag, og derfor kvier seg. Lurer jeg på.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeKjenner jeg lurer på det samme, for meg ville det ha vært en skikkelig vekker å høre "kjernekaren" innrømme slike samtaler på Skype, selv om stammespråket jo tilsier at det betyr noe heeeeeeeeeelt annet...
|
|
#3 |
|
Shake it out!
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake
Haha, tenkte akkurat det samme. Jeg tviler sterkt på om det er mange som har lyst til å sitte i åpen rett og være karaktervitne for Øygard akkurat nå.
|
|
#4 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake
Jeg tenker det samme. At det ikke er påvirkning utenfra som får vitnene til å kvie seg, men at de begynner å skjønne at Øygard er en gris som har lurt dem trill rundt. Og at vitnene, på lik linje med resten av oss, gremmes over det som har kommet frem til nå.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|