|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeGidder dere virkelig å gå inn og sjekke vennelisten hans på FB?
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake
Sjekker ikke vennelisten, men profilen hans. Tanken slo meg ikke før noen nevnte det, da fant jeg ut at også jeg var så lavmåls. |
|
|
|
|
#3 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Klarte ikke styre nysgjerrigheten jeg heller, og nå angrer jeg.
|
|
#5 |
|
|
Tja, lokalsamfunnet i Vågå har helt fint klart å skape fordommer om seg selv. Eventuelt bekrefte, for de av oss som hadde denslags allerede. |
|
|
|
|
#6 |
|
Deltidsmamma
|
Ja, sorry; det er egentlig det jeg mener. Denne saken, og det som skjer, og har skjedd; i lokalsamfunnet. Like mye som Øygard selv. Han er jo bare en enkeltidiot. Men alle de andre! Som støtter han! |
|
|
|
|
#7 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg skjønner ikke helt all hetsen av Vågå i denne tråden? Jeg har litt vanskelig for å tro at alle i Vågå er lettmanipulerte fjols som har trodd på alt de har blitt fortalt av ordføreren sin, altså. De er vel ganske allminnelige mennesker de også, som ikke slår med dørene, brøler på barikadene og går i fakkeltog riktig hverdag. Det er vel kanskje ordføreren selv og hans raljering i (ukritisk) media som har skapt bilde av at absolutt alle er med han? |
|
|
|
|
#8 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeSkulle bare mangle at vitnene føler seg presset. Etter det som kom frem fra Skypesamtalene, så er det naturlig at de føler seg presset av situasjonen. |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|