|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kronikk i DagbladetJeg vet ikke. Jeg synes den var utrolig unyansert. Sikkert fordi jeg er en maseforelder selv. (Barn med spesielle behov hvis fremtid jeg engasjerer meg i forhold til.) Altså har jeg en mening om hvorvidt man skal ta ut ungen av undervisningen uten en plan for hvordan han skal lære fagene det tas ut av. Eller tanker om hvordan skolen kan hjelpe oss når vi har strevd lenge for å få ungen til å skjønne at man skal være presis til timer, og det fortsatt er et problem. (Gjensitting. Problemet var løst etter 1 dag, og jeg uttrykte stor takknemlighet for at læreren tok seg tid til å gjennomføre det.). Eller hvor unødig tungvint det blir å motivere en gutt for leirskole når det fremstilles som valgfritt.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Kronikk i Dagbladet
Jeg velger å tro at ingen, heller ikke Kadra Yusuf, har det minste i mot at foreldre til barn som har ekstra behov i en eller annen form, er masete på barnas vegne. Det er IKKE disse foreldrene vi snakker om. Det tror jeg kanskje du også forstår når du leser hva vi skriver.
|
|
|
#3 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Kronikk i DagbladetJeg synes alltid det er litt sært når det blir dratt inn spesielle behov i slike diskusjoner for da stiller selvfølgelig alle saker seg veldig annerledes. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|