|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mulig utviding av foreldrepermisjonenNå leste jeg HI. Bortsett fra at jeg synes lengre foreldreperm er unødvendig, ser jeg ikke noe galt i at de som faktisk donerer pengene, også får bestemme hvem som skal få dem. Det er jo bare å si neitakk hvis det ikke passer. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Sv: Mulig utviding av foreldrepermisjonen
Det er da ikke slik at staten donerer sine egne penger? Det er faktisk våre skattepenger. Politikk handler om hvordan vi skal fordele dem og da må man faktisk debattere og finne ut hva behovene er og hvordan vi vil ha det. Så får hver enkelt stemme ved stortingsvalget utifra sin overbevisning.
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg er faktisk klar over hvor staten får (mye av) pengene sine fra, tro det eller ei. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Ja, jeg antar at du vet det altså, men det var flere i tråden og også HI som skrev som om staten er en slags snill velgjører som øser penger over oss og at de derfor kan stille de kravene de ønsker uten at vi (les: oss som er utakknemlig og ikke vet vårt eget beste) burde lage bråk av det.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|