Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Smal kjole og bred bak?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-12, 13:50   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smal kjole og bred bak?

Den var superfin, Luftslottet - men du er jo smal og nett over hoftene. Jeg har det bredeste punktet en smule lavt, kan man si. ( )

Har ikke noe bilde av meg i den nye kjolen (og vet ikke om jeg tør å legge ut heller. )

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 13:53   #2
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Legg ut bilde!

Jeg tror man kan kle det godt om man (eller i mellom her)
-er rak i ryggen og syns man er fin
-er liten og nett
-har tyngde oppe, slik at det blir balanse.

Gammel 05-10-12, 14:00   #3
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Den var superfin, Luftslottet - men du er jo smal og nett over hoftene. Jeg har det bredeste punktet en smule lavt, kan man si. ( )

Har ikke noe bilde av meg i den nye kjolen (og vet ikke om jeg tør å legge ut heller. )

Nett over hoftene. Mitt tyngdepunkt er også lavt, men det syns ikke nødvendigvis like godt som jeg tror selv. Det tror jeg gjelder deg også.

Du har en helt nydelig fasong, jeg kan ikke skjønne annet enn at du blir fin.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:18.