|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Hvor mye alkohol har du/dere i hus? Spesifiser gjerne fordelingen mellom vin/øl/sprit | |||
| 0. Drikker ikke alkohol, serverer heller ikke gjester. |
|
15 | 6,73% |
| 1-5 flasker/bokser/vinkartonger. |
|
73 | 32,74% |
| 6-10 flasker/bokser/vinkartonger. |
|
28 | 12,56% |
| 11-20 flasker/bokser/vinkartonger. |
|
52 | 23,32% |
| 21-30 flasker/bokser/vinkartonger. |
|
17 | 7,62% |
| 31 og oppover. Kun forbruksvare. |
|
17 | 7,62% |
| 31 og oppover. Samler på vin. |
|
15 | 6,73% |
| Går på polet/i butikken hver gang. |
|
6 | 2,69% |
| Deltakere: 223. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hvor mye alkohol har du/dere i hus?Mye, om man skal dømme etter kjelleren vår.
|
|
|
#2 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Hvor mye alkohol har du/dere i hus?Pleier egentlig ikke ha noe i hus, og handler inn hver gang jeg trenger. Men jeg har faktisk en miniflaske med baylies i kjøleskapet, som forøvrig har stått der siden Londonturen i mars.
|
|
|
#3 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye alkohol har du/dere i hus?Vi kjøper etter bruk, og har kun flasker stående om vi har fått vin i gave som vi ikke har åpnet ennå.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor mye alkohol har du/dere i hus?Vi har oftest et utvalg av øl i hus siden det er det vi drikker mest av. Sprit drikker vi veldig sjelden så der er vel sortimentet det samme som da vi møttes i 2005. Portvin, Champagne og annen vin blir kjøpt inn etter behov så der er det ev bare par flasker som vi har fått i gave. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye alkohol har du/dere i hus?Vi har et par vinflasker jeg vant i vinlotteri for 4 år siden, en whiskey-flaske mannen fikk for 3 år siden, noe spritrester fra mine glansdager og en boks øl i kjøleskapet noen satte igjen i fjor. Vi drikker ikke alkohol, så jeg vet egentlig ikke hvorfor vi sparer på det.
|
|
|
#6 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye alkohol har du/dere i hus?
Sånn er det hos oss også. Jeg har en vodkaflaske som jeg har hatt med meg på fest i 5 år, tror jeg.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|