Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jeg blir provosert av barne-tv

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-12, 18:19   #11
lucifine
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Jeg blir provosert av barne-tv

Fader sier jeg også, ante ikke at det var et banneord jeg. Snart er det visst ikke trygt å si noe (har lært en del "nye" banneord i løpet av denne tråden).

Her er det mange som driver på med "kamuflasjebanning" som: "steike bananer", "salte" og diverse annet i samme gate. Jaja noe må en få lov til å si, og noenganger detter det ut ord som er mindre heldige når en er i øyeblikkets hete. Tingen jeg kimser litt av er bruken av visse ord eller uttrykk i barnetv. Syntes TV som blir laget for barn burde kunne vært fredet.

Når det er sagt så blir jeg ikke provosert nok til å starte underskriftskampanjer eller til å skrive sinna-brev til tvkanalen. Jeg himler med øynene når det skjer på barnetv og velger å la være å spille visse filmer der jeg vet ordene brukes. Nå HAR snuppa faktisk sett knerten da det gikk på barnetv nylig, gikk fint det men jeg kommer ikke til å sette dvden på her, velger heller noe annet. Er ikke vits å gå helt av skaftet, men gidder heller ikke oppmuntre frem slike ord. Ser bare ikke poenget jeg.

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:03.