Sv: Jeg blir provosert av barne-tv
Fader sier jeg også, ante ikke at det var et banneord jeg. Snart er det visst ikke trygt å si noe (har lært en del "nye" banneord i løpet av denne tråden).
Her er det mange som driver på med "kamuflasjebanning" som: "steike bananer", "salte" og diverse annet i samme gate. Jaja noe må en få lov til å si, og noenganger detter det ut ord som er mindre heldige når en er i øyeblikkets hete. Tingen jeg kimser litt av er bruken av visse ord eller uttrykk i barnetv. Syntes TV som blir laget for barn burde kunne vært fredet.
Når det er sagt så blir jeg ikke provosert nok til å starte underskriftskampanjer eller til å skrive sinna-brev til tvkanalen. Jeg himler med øynene når det skjer på barnetv og velger å la være å spille visse filmer der jeg vet ordene brukes. Nå HAR snuppa faktisk sett knerten da det gikk på barnetv nylig, gikk fint det men jeg kommer ikke til å sette dvden på her, velger heller noe annet. Er ikke vits å gå helt av skaftet, men gidder heller ikke oppmuntre frem slike ord. Ser bare ikke poenget jeg.
|