Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor går grensen? Andres barn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-12, 17:13   #1
Rune Brown
Aktiv

Rune Brown sin avatar

Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
Rune Brown er litt kul
Standard

Sv: Hvor går grensen? Andres barn

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hvis du er på fest, er utilgjengelig og er ute halve natta. Definitivt, ja. Hvis du er på butikken, tar en kopp kaffe hos naboen eller på andre måter er lett tilgjengelig, så nei, trolig ikke. Synes jeg.

Heldigvis tror jeg ikke det forekommer altfor ofte......

Gammel 25-09-12, 17:21   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rune Brown, her.

Heldigvis tror jeg ikke det forekommer altfor ofte......

Dessverre tror jeg du er naiv, hvis du tror det …

(Jeg tror absolutt ikke at det er vanlig, men at forekommer stadig vekk, er jeg temmelig sikker på.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 17:29   #3
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Dessverre tror jeg du er naiv, hvis du tror det …

(Jeg tror absolutt ikke at det er vanlig, men at forekommer stadig vekk, er jeg temmelig sikker på.)

Det tror jeg også.

Og hva magefølelsen sier er riktig hos den enkelte varierer veldig. Kan hende vedkommende i hi ble årest mamma for alt jeg vet, men jeg tar meg i å reagere på hvor mye ansvar foreldre legger på det eldste barnet noen ganger. Jeg ville ikke plassert min 3-åring i 9-åringens varetekt, andre ville sikkert ikke stusset på det samme. En annen ting, og det gjelder eksemplene i mitt innlegg som går på noe så banalt som å blåse på varm mat og å fotfølge en allerede ivaretatt 3-åring ute i hagen, og derfra til å etterlate barn alene om natten, fordi jeg må på fest, er det langt, altså. Jeg kjente et snev av uansvarlighet når andre voksne følte at de måtte fortelle meg at kanskje skulle ungen din hatt mer tilsyn.

Sist redigert av Skremmern : 25-09-12 kl 20:23.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.