|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spise selvplukket sopp?
Men hadde du sagt den var selvplukket før den ble servert?
|
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Det vet jeg faktisk ikke om jeg hadde gjort. Men jeg er jo en skravlebøtte (og en skrytepave
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
|
|
|
|
#4 |
|
By the Sea
|
Hvorfor det? Bare i løpet av august har fire mennesker endt på intensivavdelingen med livstruende skader pga av giftig sopp. Det finnes ingen andre matvarer det kan gå så galt om man spiser feil av. Det er da ingen automatikk i at absolutt alle menensker i hele Norge har tilstrekkelig kunnskap om sopp til å ikke kunne gjøre feil?
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 02-09-14 kl 14:58. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Joda. Husker du ikke osten på Rikshospitalet som drepte ufødte tvillinger?
|
|
|
#6 |
|
By the Sea
|
FP-kverulering.
|
|
|
#7 |
|
By the Sea
|
Dette innlegget fra HV belyser jo hele poenget, eller hva? Jeg synes det er helt bak mål å skulle bli fornærmet om folk som kanskje ikke kjenner en så godt vil være helt sikre på at man tar sopp-plukkingen på alvor før man hiver seg over soppstuingen.
|
|
|
#8 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Nå lurte jeg veldig på hva du svarte på, og så så jeg at innlegget var fra i forfjor.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#9 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spise selvplukket sopp?Jeg er vokst opp med at sopp er fysj og skal ikke plukkes. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Jeg hadde aldri kommet på å fortelle det fordi jeg "måtte". Antakelig hadde jeg fortalt det på lik linje med at ripsen eller eplene var fra hagen eller fisken selvfisket. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|