Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ny tv-sesong: hva skal du se?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-12, 10:01   #61
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Det går ny sesong av House på NRK nå, i alle fall. Hvis ikke du har sett den før gjennom andre alternativer?

Sett den gjennom andre alternativer , men har spart de siste episodene.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 10:03   #62
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Og jeg skal se Skal vi danse og Raske menn.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 20:01   #63
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ihvertfall Dexter og The Walking Dead

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 21:15   #64
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Glee. Glee, Glee, Glee, Glee. Jeg gleder meg vilt til sesong 4 begynner på torsdag!

Ellers ser jeg BBT, HIMYM, Grey's, Modern Family. Gleder meg også til sesong 2 av Homeland.

Gammel 06-09-12, 21:18   #65
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Me ser på Misfits! Ååååh det er så gøy! Britisk humor og mystiske overnaturlige evner i ei pakke!
Må berre få sett ferdig dei sesongane som er, så skal eg byrje å vente på neste sesong som (eg trur) skal kome no i haust!

Gammel 06-09-12, 21:20   #66
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når rekker dere å se så mye på skjerm?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 21:23   #67
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Noen av oss er ferdig på jobb klokken fire, Maverick.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 21:27   #68
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kan ofte se en episode på ettermiddagen når ungene er avgårde på besøk hos nabounger, og et par episoder etter de har lagt seg. Så stormrydder jeg, handler, lager middag, vasker hus/klær/oppvask mens de er våkne og hjemme.

Gammel 06-09-12, 21:55   #69
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ramlet litt av seriene. Eneste jeg ser jevnlig er Dagsrevyen

Men har satt på opptak av Boligjakten (megleren vi brukte er med der, så blir artig å se), Forbindelser og Lukusfellen.

Gammel 06-09-12, 22:05   #70
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Effie, her.

Me ser på Misfits! Ååååh det er så gøy! Britisk humor og mystiske overnaturlige evner i ei pakke!
Må berre få sett ferdig dei sesongane som er, så skal eg byrje å vente på neste sesong som (eg trur) skal kome no i haust!

Misfits er helt fantastisk! Kommer det ny sesong?! Jeg trodde det var slutt!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Når rekker dere å se så mye på skjerm?

Kveldene, når ungene er i seng. Rekker fint 1-2 episoder da, når man eegentlig burde ha trent, støvsuget eller noe.

Gammel 06-09-12, 22:10   #71
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Misfits er helt fantastisk! Kommer det ny sesong?! Jeg trodde det var slutt!

Ja eg forstår det sånn, seinare i år ein gong, men med mange(/alle?) nye personar.

Gammel 07-09-12, 01:45   #72
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Gleder meg stort til det starter opp igjen nye sessonger nå. Skal vi se, Bones, HIMYM, Mike and Molly, Greys, Private Practice, Modern family, Parenthood, New girl, Hart of Dixie, royal pains, the finder, revenge, cougar town, gcb. Det er de jeg har varsel på når det kommer nye episoder

Trenger jeg å si jeg er hjemme på dagtid og trenger noe å se på mens jeg strikker

Gammel 07-09-12, 08:33   #73
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Herlighet så mye dere får sett.
Jeg er fortsatt fornermet over at Fustrerte fruer sluttet for tirsdagen var min TVkveld så da er ikke de sykehuslegene noe kuult.

Nå ser jeg kun Nyheter og Criminal Minds.
Ville nok ha fulgt med på Jakten på kjærligheten men det blir på mandager og da trener jeg.

Skal følge med på Once Upon A Time, Game of Trones og The Walking Dead om jeg får oppstarten med meg når det starter igjen.

Mulig også Touch, om den fortsetter.

Og Homeland, ja. Den må jeg prøve å huske på.

Gammel 09-09-12, 20:32   #74
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når begynner homeland igjen da!!?

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 20:59   #75
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Homeland begynner igjen 30. september i USA. Tipper TV2 følger etter rimelig raskt.

Gammel 18-09-12, 22:39   #76
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I kveld har jeg sett første episode av en helt ny serie som gikk på TV i USA igår. Revolution heter den, og den fenget meg! Får sjekke ut fortsettelsen også.

De som likte Heroes, Lost og slike serier vil nok like denne også.

Gammel 18-09-12, 22:42   #77
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som så sesongpremiéren på Bones i dag? Utrolig bra.
Ny intromusikk og, på en måte.

Gammel 18-09-12, 23:33   #78
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere vet at første ep. s3 Downton Abbey er aired?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-12, 07:33   #79
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

I kveld har jeg sett første episode av en helt ny serie som gikk på TV i USA igår. Revolution heter den, og den fenget meg! Får sjekke ut fortsettelsen også.

De som likte Heroes, Lost og slike serier vil nok like denne også.

Vi så den i går, og det må vel være en av de beste førsteepisodene vi har sett Det eneste som ergrer meg litt er at nesten alle sammen ser ut som modeller.

Gammel 19-09-12, 07:50   #80
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Ifølge den kommer Fringe 29. september. Og så kommer jo sesong 3 av Haven!

Fringe og Haven, Jippi. Og Dexter, Once upon a time, Supernatural, Homeland, Breaking bad og så har jeg sikkert glemt nitten. Criminal minds er og på lista

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:47.