|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2012
![]() |
Sv: "Støvler" til vinteren (barn)takk takk .. så dere pleier egentlig bare å ha ett par vintersko i barnehagen da? kun goretex sko? Hender det ikke at de kan bli våte(av andre grunner) vann ovenfra etc? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: "Støvler" til vinteren (barn)
Etter barnehagestart har vi hatt reservesko av noe slag, men de er stort sett ikke blitt brukt. Men jeg liker uansett å ha et eget par hjemme, så jeg slipper å dra med alt til og fra barnehagen hele tiden.
|
|
|
|
#3 |
|
I mål
|
Sv: "Støvler" til vinteren (barn)Vi har alltid cherrox i barnehagen, og så bruker vi gore-tex til og fra. Har da de to parene og det er det. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Støvler" til vinteren (barn)Apan: vi bruker ikke noe særlig støvler heller vi. Har goretex sommer som vinter. Så man trenger ikke. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
I mål
|
Sv: "Støvler" til vinteren (barn)
Mine barn trenger støvler og cherrox til de aktivitetene de driver med. De bruker stort sett gore-tex, men de trenger supplement. Storebror var klissvåt gjennom gore-texen senest igår. Jeg har, for lenge siden, notert meg at dine barn tydeligvis har et helt annet aktivitetsmønster enn mine. Mine trenger regntøy også. Jeg vet at dine ikke trenger det. For meg virker det helt søkt at man heller kjøper noen billige halvdårlige ekstrasko for å ha et ekstra par, enn å kjøpe et par Viking Thermo som faktisk egner seg i sørpe i tillegg. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|