Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Mellomstor SUV - hva velger jeg?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-12, 09:35   #1
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mellomstor SUV - hva velger jeg?

Må finne ut av størrelsen på cx-5 i forhold til de andre..

Gammel 18-09-12, 18:02   #2
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malus, her.

Må finne ut av størrelsen på cx-5 i forhold til de andre..

Vil tro baksetet er lite egnet i forhold til "trebarnskonfigurasjon". Men så vidt jeg husker er den vel litt større enn f.eks. ASX.

Gammel 18-09-12, 18:16   #3
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Vil tro baksetet er lite egnet i forhold til "trebarnskonfigurasjon". Men så vidt jeg husker er den vel litt større enn f.eks. ASX.

Nei, det bør gå helt fint, men så har vi greid å ha tre barneseter bak i en Volvo v40 også vi da. Det kommer litt an på stolene også.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-12, 18:17   #4
mrc

mrc sin avatar

mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Nei, det bør gå helt fint, men så har vi greid å ha tre barneseter bak i en Volvo v40 også vi da. Det kommer litt an på stolene også.

Fikk det for så vidt inn i en A3 også. Praktisk var det ikke. Kan være greit med litt plass mellom også når ungene selv skal få på beltet osv.

Bagasjeromsmessig blir jo heller ikke dette spesielt store biler for en trebarnsfamilie.

Gammel 18-09-12, 22:23   #5
Malus
lurer

Malus sin avatar

Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Fikk det for så vidt inn i en A3 også. Praktisk var det ikke. Kan være greit med litt plass mellom også når ungene selv skal få på beltet osv.

Bagasjeromsmessig blir jo heller ikke dette spesielt store biler for en trebarnsfamilie.

A3 er for trangt. Virkelig. Der setter vi en unge foran, uten airbag, og dermed kan ikke hele familien være med på tur i den bilen. Men det funker via barnehagen for far på vei til jobb.

Gammel 19-09-12, 00:57   #6
mrc

mrc sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Malus, her.

A3 er for trangt. Virkelig. Der setter vi en unge foran, uten airbag, og dermed kan ikke hele familien være med på tur i den bilen. Men det funker via barnehagen for far på vei til jobb.

Poenget er at det er forskjell på å få plass og at det er en praktisk løsning til hverdagsbruk.

Gammel 19-09-12, 11:10   #7
Malus
lurer

Malus sin avatar

Standard

Poenget er at det er forskjell på å få plass og at det er en praktisk løsning til hverdagsbruk.

Jepp. Og i min nye bil håper jeg det er praktisk i hverdagen, og ikke bare teoretisk mulig å få inn tre seter.

Gammel 19-09-12, 20:24   #8
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har en x3 og den er ikke så stor. Bagasjerommet er ganske lite,men går fint for oss på fem.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:11.