|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Vinterstøvler som ligner på Mukluk og som passer tjukke legger?Jeg har også tjukke legger, og mukluk ser grusomt ut på mine legger. Dessverre.
|
|
|
|
#2 |
|
Off the map.
|
Sv: Vinterstøvler som ligner på Mukluk og som passer tjukke legger?
Det ser ikke veldig bra ut for meg heller altså, men for et par år siden togpendlet jeg, og det var helt uaktuelt for meg å fryse. Og de har jeg aldri frøset i.
|
|
|
#3 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinterstøvler som ligner på Mukluk og som passer tjukke legger? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinterstøvler som ligner på Mukluk og som passer tjukke legger?Jeg har også de fra Roots, og de passer mine legger, som er omtrent som det du beskriver. Jeg passer ikke Mukluk. De fra Roots er varme og gode også! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Vinterstøvler som ligner på Mukluk og som passer tjukke legger?Jeg har Merell Puffin Frost, tror jeg. De ligner ikke sånn voldsomt på Mulukene, men de er varme og vide, og jeg bruker de skruplelløst til kjoler. Og som min amerikanske, svært høflige kollega som alltid har et entusiastisk kompliment rede sa: "They are soo cute. Like a little animal". |
|
|
|
|
|
#6 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Vinterstøvler som ligner på Mukluk og som passer tjukke legger?Ja, og så har jeg Sorell Jean d'Arc. De er fantastisk varme, men det er fryktelig _mye_ sko da, synes jeg. Og jeg opplever de ikke som så veldig vide i leggen heller. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|