Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjeks som premie i barnehagen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-12, 20:23   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjeks som premie i barnehagen

Premie etter å ha vunnet et spill er spesielt, enten det er kjeks eller ballong, synes jeg.
Kjeks en gang i blant har jeg ikke noe i mot. I sommer ga jeg is til barna "mine" en varm dag.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-12, 21:09   #2
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

I sommer ga jeg is til barna "mine" en varm dag.

Men da ga du sikkert til alle?

Gammel 15-09-12, 21:13   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Men da ga du sikkert til alle?

Selvsagt. De voksne også.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-12, 21:16   #4
LittLemen

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Selvsagt. De voksne også.

Gammel 17-09-12, 10:26   #5
Sonar

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde ikke gjort noe med dette så lenge det var snakk om en sjelden gang. Men jeg hadde tenkt at dette var unødvendig.

Jeg reagerte når minsten kom hjem og fortalt at han og en til hadde fått snop fra lærerværelset pga en av dem hadde falt og slått seg. sikkert en god trøst der og da. Men vi må lese gjennom ordensreglene hver høst og signere at disse er lest og forstått sammen med barna og der står det at godterier er forbudt i skoletiden. Det bør gjelde lærerne også. Men jeg gjorde ikke noe med det, tenkte bare mitt.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:54.