|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() Kaffe til presskannethermokrusgreia miJeg har fått meg sånn presskannekrus som var in i forfjor. Jeg er blank på presskannebruk, og lurer på om noen snille mennesker kan fortelle meg hva slags kaffe jeg skal kjøpe og hvor mye jeg trenger i hver kopp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaffe til presskannethermokrusgreia miJeg kjøper presskannekaffe (står på pakken)
![]() |
#3 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Kaffe til presskannethermokrusgreia miJeg kjøper Evergood, de har kokmalt, filtermalt og presskannemalt i butikken. Jeg tar ca to spiseskjeer kaffe, mer enn det blir for sterkt for meg.
![]() |
#4 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaffe til presskannethermokrusgreia miJeg kjøper presskannemalt kaffe på butikken, matbutikken, og av og til sånne dyre greier på spesialbutikker. Hvis jeg ikke har, så stjeler jeg på jobb, filterkaffe. Går fint det og. Bruker to spiseskjeer.
![]() |
#6 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kaffe til presskannethermokrusgreia miJeg elsker min kopp, bruker den på jobb. For det første holder kaffen seg varm, men det beste er jo at den smaker godt, i motsetning til den fæle-fæle fra maskina, evt den alltid-tomme filterkaffen.
![]() |
#7 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Kaffe til presskannethermokrusgreia miJeg har store planer om å ordne meg kaffe |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Kaffe til presskannethermokrusgreia miDen er utrolig kjekk ja. På min jobb er det en ekstrem overvekt av tedrikkere, så det er liksom aldri kaffe å få. Kaffetrakteren bruker omtrent tre kvarter på en omgang, og det har jeg jo aldri tid til!
![]() |
#9 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Kaffe til presskannethermokrusgreia miHvordan ser en sånn kopp ut?
![]() |
#12 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Kaffe til presskannethermokrusgreia miAh, skjønner! Takk.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|