|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor begeistret er du over Skappelgenseren? | |||
1 - lite begeistret |
![]() ![]() ![]() ![]() |
100 | 43,29% |
2 |
46 | 19,91% |
3 |
44 | 19,05% |
4 |
29 | 12,55% |
5 - veldig begeistret |
12 | 5,19% |
Deltakere: 231. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du Skappelgenseren?Næsj, men den kunne kanskje skjult bilringene mine? |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Liker du Skappelgenseren?Jeg har aldri sett den før nå, men syntes ikke den var spesielt fin. Den var jo så svær og lite figurnær.
![]() |
#183 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Liker du Skappelgenseren?Hmm. Den kunne vært OK, i en mosegrønn farge, tenker jeg. Kombinasjonen gråbeige og formløs gir litt for mye assosiasjoner til "striesekk".
![]() |
#184 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Liker du Skappelgenseren?Jeg er redd den blir veldig fort slitt når den er så løst strikket. Men jeg satser på at ungen vokser fra den før den er utslitt.
![]() |
#185 |
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du Skappelgenseren?Syns den er kjempe fin jeg,men så liker jeg godt sånne litt store gensere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Liker du Skappelgenseren?Jeg begynte egentlig å vurdere genseren, men så så jeg den på Dorthe i God kveld Norge i går, og den er absolutt ikke noe for meg.
![]() |
#188 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Liker du Skappelgenseren?Splitten er jo noe av det pene med genseren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Liker du Skappelgenseren?Svarte 3, og vurderte nesten om jeg skulle strikke den, så påvirket er jeg.
![]() |
#191 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Liker du Skappelgenseren?2. den ser god ut, som en kosegenser. Men jeg kunne aldri blitt sett i noe slik utendørs. Hadde sett ut som et feit vandrende telt.
![]() |
#192 |
Singing in the rain
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du Skappelgenseren?Ja, jeg liker den og kommer sikkert til å strikke den så fort jeg får tak i noe egnet garn. Ved å bruke alternativt garn behøver den koste mye i det hele tatt.
![]() |
#193 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du Skappelgenseren?Var og kjøpte garn til denne i går - sammen med resten av byen...gode penger for garnbransjen dette, aldri sett så mye folk på garnbutikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Liker du Skappelgenseren?
Jah!
![]() |
#195 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du Skappelgenseren?Jeg liker den ikke. Da jeg så Dorthe på tv i går med denne genseren ble jeg enda mer overbevist. Den var jo direkte gyselig selv på hennes smekre kropp. Det er en potetsekk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du Skappel-genseren?.....
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05. ![]() Sist redigert av Pesten : 11-11-12 kl 22:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du Skappel-genseren?500,-? Hvilket garn er det? Min kostet 900,- (nå dåner dere vel...) i bare garn, men fikk den til 30-års dagen min, da.
![]() |
#199 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Liker du Skappel-genseren?Mamma ville strikke en til meg. Lurer på hvilken farge og garntype jeg skal velge ...? Forslag til brunøyd brunette med litt rødskjær?
![]() |
#200 |
|
![]() Sv: Liker du Skappel-genseren?Musemus: Jeg strikker i Puno, blir 9-10 nøster a 70kr.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|