Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-12, 15:52   #121
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

Hahaha, jeg leste bare overskriften.

Gammel 06-09-12, 22:07   #122
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skjønte bare ikke hvorfor denne tråden dukket opp på mitt kontrollpanel! Snart jul liksom? Og jeg har svart i den før?

Jeje. Nå har jeg lest meg tilbake litt.
Jeg er godt forberedt. Julelysene på rommet til pompen henger allerede(!?) oppe. Samme med julestjerna til snuppa. Henger oppe den også. Mangler bare å sette i kontakten. Men det venter vi bittelitt med.

Gammel 07-09-12, 22:08   #123
Slettet bruker
Passiv

Standard

Julehjertene henger allerede i kjøkkenvinduet.

Svar med sitat
Gammel 07-09-12, 22:09   #124
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det gjør forresten påskeegget også.

Svar med sitat
Gammel 07-09-12, 22:11   #125
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har tenkt på 2 gaver.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-12, 22:13   #126
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Julegardinene er på plass i kjøkkenvinduet...

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-12, 23:52   #127
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg vet når det er jul i år,det er så langt jeg har kommet.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-12, 23:55   #128
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jul?

Gammel 08-09-12, 09:04   #129
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så på kalenderen i morges og begynte å planlegge juleferien. Det blir en fin ferie i år. Lang ferie med lite bruk av avspasering. Men hvordan skal jeg få kjøpt juletorsk når lille julaften er på en søndag. Jeg må sjekke om noen ordentlige fiskehandlere er åpne.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 09:11   #130
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært på opphørsalg hos en grossist så det er mye rart i hus her. Kjøpt julevarer har jeg også.

Dessuten har jeg strikket årehudredets styggeste lue, som er en avtalt gave med en venninne. To ikke-strikkende mødre uten hjelp fra barna....

Svigermor får lysende reinsdyr med slede til Mazungens store glede, det værste er at hun blir glad.

Adventskalenderen er vel ferdig innkjøpt, det skjer stort sett på salg i løpet av året, og toppes med julenissesleden som jeg IKKE vil ha(klarte ikke å dy meg når prisen sank).

Årets gave til de som vi "ikke gir gave til" er Aspargeges-skreller.

Egentlig kan vi bare spore frem til jul.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 09:34   #131
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Julegardinene er på plass i kjøkkenvinduet...

Næh, er det sant?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 09:50   #132
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Jeg ligger veldig godt an, tatt i betraktning at jeg fortsatt har seks nisser fra forrige jul hengende i kjellerstua.

Darth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 10:19   #133
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er julen flyttet frem 3 mnd ?

Gammel 08-09-12, 10:50   #134
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pinnekjøttet er lagt i vann.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 10:52   #135
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Pinnekjøttet er lagt i vann.

Du er ikke redd for at det kanskje blir litt lite salt? Ikke bytte vann for ofte kanskje?

Darth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 10:59   #136
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Du er ikke redd for at det kanskje blir litt lite salt? Ikke bytte vann for ofte kanskje?

Jeg er mer redd for å være en som ikke er i forkant når det gjelder juleforberedelser.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 11:52   #137
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lister meg ut fra denne tråden og minner meg selv på Mindfullness-foresettet mitt

Kommer tilbake i desember

Gammel 08-09-12, 13:48   #138
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Det beste med jul er at det går mot lysare tider og vår. Tiden fram til jul (altså oktober og november, og mesteparten av desember) er beint ut og rett og slett deprimerande. Så når jula kjem, så har me unnagjort tre av dei fire kjipaste månadane i året.

Eg vurderte å bestille julekort i går ettersom me likevel skulle bestille ei forstørring av eit bilde. Tanken på å erte søster med sånne premature julestunt gjorde meg barnslig fnisete.

Gammel 08-09-12, 14:01   #139
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eg har juletre.

Drog inn eit svær grein i fjor haust som eg mala kvit og stappa i ei krukka. Var ein fiks interiør-idé eg fekk. Til jul vart den snurra inn i farga minilys og behørig dekorert.
Vel, i selskapet i helga stod den plutseleg å lyste så fint i kroken sin, men konglenissar og det heile.

Gammel 08-09-12, 16:32   #140
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har børi ved i hele dag.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
julekalender, julekort, julemania, limpistol, reinsdyr

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:42.