|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#261 |
|
Fortynnet
|
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendHah, jeg ler. Jeg sto akkurat og lagde klar morgendagens nisteboks til tiåringen, med rester av wok vi hadde til middag. Da han kom forbi så spurte han jaggu om jeg hadde hørt om det der med å trykke ut figurer av ost og sånn. Vi har ALDRI snakket om det, og han er ikke på FP. Så han har nok sett noen som har det, og aner ikke at han har en mor som syns det er noe dill, stakkars. Jeg spurte om han hadde lyst til å ha det, og da svarte han at det kunne jo være litt interessant en gang i blant. |
|
|
|
|
|
#263 |
|
By the Sea
|
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrend
|
|
|
#264 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrend*venter på ny matpakkeblogg fra Fjonka* |
|
|
|
|
|
#265 |
|
En som trener
|
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Personlig pessimist
|
Du kan gjerne mislike bloggen, men dette synes jeg er stygt sagt. Sessan var bruker på NM, så du skal ikke se bort i fra at hun også er registrert her?
|
|
|
|
#269 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendBilder, Filifjonka, bilder!
|
|
|
#271 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendHvorfor plukker dere ut en blogger slik? Jeg la ved link til en blogg i Jåleforumet, og tok den vekk da noen reagerte. Synes dere burde gjøre det samme. |
|
|
|
|
|
#272 |
|
Kakemonster
|
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendOm vi skal holde oss til temaet, så vil jeg si at matpakkene i nevnte blogg var fine og varierte, men ikke noe jeg får prestasjonsangst av. Det der klarer alle.
|
|
|
|
#273 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendJa, jeg stusset også på det eksemplet, for det der var da ganske vanlige greier? Og så synes jeg det er litt teit å disse sånne blogger egentlig, la nå folk kose seg med bloggingen og la være å lese dem hvis de er så håpløse.
|
|
|
|
#275 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrend:bluss: |
|
|
|
|
|
#276 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes 15-20 min er lite tid. Elevene mine får en halvtimes spisepause. Tiden utnyttes til gjennomgang av lekser, samtale /megling hvis konflikter - men oftest til høytlesning, noe jeg synes er utrolig viktig. Mitt inntrykk er at høytlesning er noe det er blitt mye mindre av de siste årene etter at smartboard har kommet i de fleste klasserom. |
|
|
|
|
|
#277 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendPå Guttungen sin skole, er matpausa på et kvarter, og i dette kvarteret ser de Supernytt mens de spiser.
|
|
|
#278 |
|
Er frisk!
|
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendPå skolen vår er det 30 minutter spising for elever fra 1.-4. klasse og 15 minutter for elever fra 5. -7. klasse. Mens de spiser, leser vi høyt for dem. Og vi har ikke smartboard...
|
|
|
|
#279 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendJeg synes muggent brød er å dra det for langt den andre retningen. :åpplyser: |
|
|
|
|
|
#280 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendHos oss har tenåringene 10 min spisetid. De må gjerne spise inne neste halvtimen også, men da er det uten mitt blide åsyn. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|