|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bedreviter
|
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendMen hvordan markerer man det klasseskillet, i så fall? Og overfor hvem? Mine barns lærere har kanskje oversikt over innholdet i matboksen deres, og trolig de andre barna i klassen også, men det er jo ingen andre som ser matpakkene eller vet hva de inneholder? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrend
Man legger ut bilde på Facebook da. Og der kan jo alle de andre foreldrene se det. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Rockesøster
|
Med min arbeidrerklassebygdoppvekst som møter byfenomenforventninger er jeg ambivalent mot denne kjøpingen på dette ebay, og går for en litt enklere variant som likevel gir hjerteegg ♥ |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Kult! Man kan gjøre det ting man allered har selv i arbeiderklassebygda - en klut, litt hyssing og den smaleste enden av en fiskestang.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#6 |
|
This is normal!
|
Dette vil ikke markere et klasseskille men et mentalt skille mellom relativt normale foreldre og ravende gale.
|
|
|
|
#7 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|