|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
I farta!!
|
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Omg, så mye klær dere har da.
![]() |
#62 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Aner ikke. 20-40? Noen av dem er gamle, andre nye. Noen er for små, andre passer. Noen er skikkelig finkjoler, andre hverdags. De fleste er billige. De fungerer som en topp, så å kjøpe billigkjole til 299 er vel ikke verre enn å kjøpe en bluse eller genser? |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Måtte telle i klesskapet nå, har virkelig ingen peiling på hvor mange kjoler jeg har (bare at det er mange!!) Jeg har ikke så stort klesskap, så nå henger det kun vår- og sommerkjoler i skapet + de fineste kjolene mine som jeg ikke vil brette sammen til lagring øverst i skapet. Jeg kom til 20 kjoler. Jeg har nok sikkert 10 vinterkjoler i tillegg, så jeg tipper jeg har rundt 30 kjoler totalt. Går mye i kjole, særlig vinter og sommer. Om våren og tidlighøsten blir det oftere bukse fordi skoproblem oppstår ifm kjolebruk.
![]() |
#64 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Ca.6. En lang "bryllupskkjole" en knelang containerkjole, en HM-omslagskjole, en kort, sort kjole, to sommerkjoler. Kanskje noen andre som jeg ikke kommer på, men de brukes isåfall aldri/sjelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Borte
|
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Jeg har telt og kom til 17 med alle kjolene jeg har. I tillegg er noen er ute på vandring hos moren og søsteren min, men de kommer sannsynligvis ikke hjem igjen. Mange av kjolene er ganske gamle da. Jeg har i det hele tatt mye gamle klær. Selv etter en diger opprydning i skapet.
![]() |
#67 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Dere er gale |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Spør dere meg hvor mange bukser jeg har, er svaret maks ti, og ingen av drm blir brukt. Jeg har ikke fasong til annet enn kjoler og tunikaer, og bukser under der blir teit, med mindre de er trange. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
intro
|
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Men når dere har så få plagg - kaster dere da jevnlig også? Jeg har jo en drøss med klesplagg i skapet som for lengst har bikka 10 år. Kjøper jeg ti kjoler i året, blir tallet fort stygt.
![]() |
![]() |
#70 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Jeg elsker å gå med kjoler. Jeg har ca 10 sommerkjoler av typen som er fine nok til å ha på jobb, 4 ullkjoler og 6-7 vanlige langermede kjoler til å bruke på jobb på kaldere dager, i tillegg har jeg et par gallakjoler, 5-6 selskapskjoler, to bunader og noen skjørt, pluss et par drakter.
![]() |
#71 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?
Jeg har få plagg. Jeg kaster når det er slitt ,og det skjer ganske fort. Jeg tror nesten ikke jeg har noen plagg til daglig bruk som er eldre enn fem år. Kroppen og stilen har forandret seg med årene, men hovedsaklig kvitter jeg meg med klær fordi de er brukt opp.
![]() |
#72 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Jeg kom til drøyt 40, men det er med lange tunikaer jeg bruker til tights, og selskapskjoler som jeg bruker en gang hvert jubelår.
![]() |
#73 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Jeg er kjoledame og har mange. Det som er mer spesielt er at jeg også har mange bukser, for de blir knapt brukt....
![]() |
#74 |
Borte
|
Forskjellen ligger nok litt i at du har ganske stabil vekt (ikke sant?). Jeg har gått opp og ned de siste 12 årene og har derfor brukt veldig varierende størrelse. Jeg har gitt bort og kastet mye når vekten har gått nedover, men jeg har også kjøpt ganske lite klær sånn at jeg har rukket å bruke opp klærne i stor grad.
![]() |
#75 |
I farta!!
|
Handler nok lite har jeg plutselig skjønt...!!Har kanskje kjøpt 20 kjoler i mitt liv som voksen. Kvitta meg med de fleste av de, ganske nye de jeg har nå.
![]() |
#76 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() |
#77 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Det er mange, kanskje 30-40. Er en kjoledame. Men bukser er det verre med, har få bukser som passer.
![]() |
#79 |
Like blid!
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Tja, kanskje fire? Er definitivt ikke kjoledame...!
![]() |
![]() |
#80 |
Retromum
|
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Jeg har lagt ut hele garderoben min på Pinterest og under board kjoler står det uhm 42......
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|