Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Flyshow i Oslo på lørdag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-12, 20:30   #1
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flyshow i Oslo på lørdag

Opprinnelig lagt inn av Stabæk_fan, her.

Ja du synes vel heller Gadhaffi skulle få fortsette nedslatningen av sivile. Slik han hadde gjort hvis Nato ikke hadde grepet inn.

Vet du hva, jeg gidder ikke ta en diskusjon om hvilke konflikter i verden NATO blander seg inn i og ikke og Libya er vel et dårlig eksempel synes du ikke?

Da sier jeg tilbake, synes du det er greit å ta bilde av barnet ditt i et F16 fly som har bombet i filler sivile i Afghanistan? Det blir også for dumt men det blir samme greia. Vi feirer ikke krig, punktum. Jeg er veldig glad for at 9 åringen ikke synes det var noe hyggelig overhode. Hun reagerte med en gang vi kom dit, akkurat som meg.

Sist redigert av Lisa : 02-09-12 kl 20:37.
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 20:42   #2
Stabæk_fan
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Bærum
Stabæk_fan har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Vet du hva, jeg gidder ikke ta en diskusjon om hvilke konflikter i verden NATO blander seg inn i og ikke og Libya er vel et dårlig eksempel synes du ikke?

Da sier jeg tilbake, synes du det er greit å ta bilde av barnet ditt i et F16 fly som har bombet i filler sivile i Afghanistan? Det blir også for dumt men det blir samme greia. Vi feirer ikke krig, punktum. Jeg er veldig glad for at 9 åringen ikke synes det var noe hyggelig overhode. Hun reagerte med en gang vi kom dit, akkurat som meg.

Ville absolutt ikke hatt problemer med det, hadde jeg hatt barn.

Og det var DU som bragte Libya inn her. DU skrev du syntes det var forferdelig, ja vel. Og da sier jeg som sant er, DU syntes tydligvis at Ghadaffi skulle fått fortsette nedslaktningen sin. Siden det faktisk hadde vært resultatet hvis ikke Nato hadde grepet inn. Et blodbad lik det vi idag ser i Syria blant annet.

Stabæk_fan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 08:33   #3
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stabæk_fan, her.

Og det var DU som bragte Libya inn her. DU skrev du syntes det var forferdelig, ja vel. Og da sier jeg som sant er, DU syntes tydligvis at Ghadaffi skulle fått fortsette nedslaktningen sin.

Å dra det at noen synes krigsfly brukt som underholdning er usmakelig, til at man synes nedslaktning av sivilbefolkning er supre saker - det er bare ufint.

Gammel 03-09-12, 09:30   #4
Stabæk_fan
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Bærum
Stabæk_fan har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Å dra det at noen synes krigsfly brukt som underholdning er usmakelig, til at man synes nedslaktning av sivilbefolkning er supre saker - det er bare ufint.

Det synes jeg faktisk ikke, hun skrev at hun fikk en uggen følelse fordi disse flyene ble brukt til å bombe sivile i Libya og Afghanistan blant annet. Og da svarer jeg som sant er at alternativet til å ikke gå til aksjon i Libya ville vært et blodbad av dimmensjoner, minst like stort som det vi idag ser i Syria. Det var en nødvendighet for å stoppe nedslaktningen av sivile. Det må faktisk folk tåle å høre, for det er sannheten.

Stabæk_fan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 09:47   #5
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Det var flott flyshow på Kjeller også tidligere i år.
Uten de franske flyene, med med mye annet.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:43.