|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
villende
|
Sv: Frukt i matboksen
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tittel og tittel....
|
Akkurat det siste der tror jeg ikke nødvendigvis er noen sannhet i altså. Min minste gutt er ikke kresen, og smaker gjerne på nye ting, men matpakka vil han bestemme selv, og kan godt bestemme seg for ikke å spise dersom han ikke har det han har bestemt i matpakka.
|
|
|
|
#4 |
|
Tittel og tittel....
|
Men faktisk ikke min erfaring. For når jeg også begynner å tenke meg om så er det faktisk slik at ganske mange av de som har såkalt kjedelig matpakke ikke nødvendigvis er kresne, og gjerne smaker på nye ting når vi har det på bordet. Jeg baserer denne erfaringen på 20 år i barnehage.
|
|
|
|
#5 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Frukt i matboksenJeg er flasket opp, ofte motvillig riktignok, på torsk og poteter, brun eller gul ost i matpakka og jeg har aldri vært kresen i matveien. Spiser det meste, kan faktisk ikke komme på noe jeg har vegret meg for. Kostholdet mitt som voksen er et ganske annet og mye mer variert enn det foreldrene mine hadde på 70-tallet, uten at de gjorde noe som helst for å utsette meg for variasjon.
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Hva kommer først? Høna eller egget?
|
|
![]() |