|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kattekunnskap ønskesMen vi skal en uke til syden i november. Holder det om naboen passer på å sette ut mat og vann hver dag?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kattekunnskap ønskes
Tror ikke du skal belage deg på å skaffe deg katt i nærmeste fremtid, og forvente at den skal klare seg ute en ukes tid, etter 9 -10 uker hos dere.
|
|
|
#6 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Kattekunnskap ønskesJeg ville ikke latt en katt være ute i November, attpåtil en dere har hatt i så kort tid. Har man ikke tatt høyde for en plan B i slike situasjoner bør man ikke skaffe seg husdyr, enkelt og greit. Det er en mye bedre løsning å ha katten inne og la naboen komme innom for å fore og skifte på kattedoen.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ville ventet til etter ferien med å få en katt. Siden katten bør være inne den første tiden i nytt hjem er det flott å få den i den kalde årstiden. Da rekker den å bli husvarm hos dere, bli kastrert og restituert før det blir vår og naturlig at den begynner å gå ut.
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Hø, skal katten BO ute en uke i november? Nei nå ble jeg overrasket. Jeg ville absolutt ventet med å skaffe meg katt til etter sydenturen da.
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 26-08-12 kl 11:37. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|