Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Handlet på StrawberryNet? Sjekk kontoen!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-12, 22:58   #1
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Handlet på StrawberryNet? Sjekk kontoen!

Så om jeg har brukt Mastercard så trenger jeg ikke gjøre noe, sant?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 23:12   #2
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Jeg fikk telefon fra banken for en måned siden, om at noen hadde prøvd å trekke penger fra kortet mitt uten at det var dekning. De sa at det sannsynligvis var en nettbutikk jeg hadde brukt som var blitt hacket, og siden jeg handler hyppig fra Strawberrynet så går jeg ut i fra at det var dem. Uproft at de ikke gir beskjed, da har de i hvert fall mistet meg som kunde.

Gammel 23-08-12, 01:23   #3
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette må eg følgje med på!

Kor store summer trekk eventuelt slike hackarar? Eg la merke til ein del småbeløp som stod på visa-reservasjon, i nettbanken i går, som eg tenkte eg måtte følgje opp.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 07:03   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Dette må eg følgje med på!

Kor store summer trekk eventuelt slike hackarar? Eg la merke til ein del småbeløp som stod på visa-reservasjon, i nettbanken i går, som eg tenkte eg måtte følgje opp.

De trekker gjerne et par kroner til veldedighet eller noe først for å se at det virker.

Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 09:25   #5
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 936
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Så om jeg har brukt Mastercard så trenger jeg ikke gjøre noe, sant?

Jo, du trenger fortsatt å sjekke.
Det er nok dårlig tekst av journalisten, jeg tviler på at de bare har stjelt visakort-info og ikke mastercard. De har nok tatt hele greien.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.