Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Frukt i matboksen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-12, 22:01   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Meissa: Jeg er krass, både RL og på forum, men jeg kan fint la være hvis jeg vil. Men takk for at du er bekymret for meg. :litt rørt:

Til det andre: Jeg forstår at det er lett å tro at det er misunnelse eller følelse av utilstrekkelighet som egentlig ligger bak innlegg av den typen jeg har skrevet, men med hånden på hjertet, jeg blir ekstremt sjelden misunnelig. Lat: Check. Lunefull: Check. Spydig: Check: Ikke empatisk nok: Check: Men altså i svært liten grad misunnelig. Jeg er distre på grensa til det helsefarlige og aner ikke hvilken nabo som har dyr bil eller hvilken som syr gardinene selv, ei heller vet jeg noe om hvem som har hva i matpakken, bortsett fra på FP, da. Greier som jeg kan oppnå selv med mer eller mindre innsats gjør meg rett og slett ikke misunnelig. At noen f.eks får en jobb jeg har hatt veldig lyst på selv, se det kan få fram det grønnøyde monsteret for en dag eller to...:btdt:
Jeg tror altså vi kan slå fast at i mitt tilfelle handler det ikke om misunnelse, jeg er rett og slett bare utrolig lei alt fokuset rundt hver minste småting som barna våre foretar seg- "det beste, ikke spare på noe, stå på krava i forhold til skole og barnehage, skriv en klage" osv. Jeg har en følelse av at vi surrer rundt med hodet i barnevogna lenge etter at ungen har flyttet ut, og jeg tror det tar fokuset bort fra andre og viktigere ting.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:09.