|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reserverer du sete?Alltid på jobb billetter. For privat reiser innland holder det å få velge på innsjekkingsautomaten. Jeg reserverte på chartertur til Tenerife, mest for å få benplass, og det lønnet seg. Bortsett fra at vi hadde dokøen i fanget på rad to venstre side. Og vi reserverte med Ryanair nå i sommer, absolutt verdt det.
|
|
|
|
#42 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Reserverer du sete?Eg venter til det er gratis og spør om nødutgangen framleis er ledig, også på korte turar. Eg har lange bein. Eg har vannflaske og bok/lesebrett/blad i nettet framføre meg og resten av håndbaggasjen i hattehylla. Er det noko eg treng, reiser eg meg og får tak i det - den ekstra beinplassen er verdt det. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reserverer du sete?Jeg liker best å sitte foran i flyet og reserverer sete der.
|
|
|
#44 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reserverer du sete?Nei, det gidder jeg sjelden. Tar det jeg får. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Sv: Reserverer du sete?Det var i alle fall en tålmodighetsprøve å reservere på innsjekkingsautomatene til Norwegian da jeg reiste i helgen. Hadde jeg reist alene hadde jeg ikke giddet, men med tre unger måtte jeg nesten stå i køa og den var veldig lang. På bag-dropen var det også lang kø. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reserverer du sete?Jeg gidder ikke betale for det, men sjekker gjerne inn når de åpner innsjekking på nett. Sist jeg fløy var det 24 timer før avgang. Det gjelder kanskje de fleste selskaper?
|
|
|
#48 |
|
Ute på tur
|
Sv: Reserverer du sete?Jeg reserverer alltid. Jeg vil sitte langt fremme, for der rister det mindre ved takeoff (det skumleste) og bråker mindre. :ikke så veldig glad i å fly:
|
|
|
#49 |
|
|
Sv: Reserverer du sete?
Hos Norwegian må du betale hvis du sjekker inn på nett. Hvis du skal ha gratis plassbestilling må du gjøre det på automaten på flyplassen. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ekvilist
|
Sv: Reserverer du sete?Jeg reserverer også alltid. Hvor jeg vil sitte avhenger av om jeg sitter alene eller sammen med kjente. Reiser jeg alene vil jeg sitte ytterst, ellers får jeg klaustrofobiske tendenser. Reiser jeg med kjente vil jeg sitte ved vinduet, siden jeg liker å titte ut av vinduet - spesielt ved take off.
|
|
|
#52 |
|
|
Sv: Reserverer du sete?
Vi satt på siste rad i fullsatt fly nå på søndag og jeg skulle ønsket at jeg satt annet sted. Fy flate som det luktet dass. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Reserverer du sete?Jeg vil sitte max seks rader fra nødutgang, for de som sitter lenger enn syv rader unna dør hvis det brenner ombord. Ergo reserverer jeg alltid, betaling eller ei.
Sist redigert av Miss Norway : 07-08-12 kl 22:34. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reserverer du sete?Nå drar ikke jeg alene siden jeg har flyskrekk. Men hadde nok reservert med vindu hvis jeg hadde flydd alene.
|
|
|
|
#57 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reserverer du sete?Jeg reserverer sete hvis jeg reiser med barn, eller hvis jeg absolutt vil ha vindussete. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: Reserverer du sete?F raden, alltid! og bak vingen for jeg vil se at flaps fungere normalt at de trekker de inn ved positive climb og at vi bremser med speedbrakes! *flynerd* det lille jeg kan ha kontroll på vil jeg ha kontroll på!
|
|
|
#59 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Her!
![]() |
Sv: Reserverer du sete?Ja, det gjør jeg. De gangene jeg har flydd, har jeg hatt med barna, da er det litt viktig å være sikret at vi sitter sammen. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|