Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Da har vi fått prøvd gresk sykehus!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-12, 20:25   #8
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Da har vi fått prøvd gresk sykehus!

Takk for god info! Jeg ble nervøs når jeg fant ut at vi ikke hadde helsetrygdekortene, mannen min hadde fått det tidligere i år på oss alle mente han, men det var ikke i bagasjen, heller ikke forsikringskortet vårt, men det tok jeg roligere, regnet med det ordnet seg når vi ringte. Uff, godt dere rakk flyet hjem!
Jeg skal ringe dem imorgen og høre. Vi har som sagt legeerklæring for sykehusdagene, men var ikke hos lege på helsesenter før dagen før innleggelse, så vi har jo forsåvidt ingen dokumentasjon på dagene før hvis ikke den legen kan gå god for at jenta må ha vært syk i flere dager før legebesøk. Jeg får høre hva forsikringselskapet sier imorgen.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09.