Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-12, 23:31   #10
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

For meg er bil langt mer enn et transportmiddel. Jeg jobber med biler og har det også som hobby. Jeg er ingen mekaniker, men noenlunde bilkyndig er jeg da. Og jeg kjører faktisk fransk bil. Jeg har opptil flere av sorten i garasjen (og utenfor, 200 kvm garasje er full). Jeg har alltid kjøpt franske biler, kommer alltid til å gjøre det og har ikke angret et sekund. Jeg har både gode og dårlige erfaringer med mine franske biler, men jeg har aldri vurdert å bytte merke. Aldri. For meg, som for veldig mange andre entusiaster, er dette et veldig enkelt valg. Det handler vel så mye om følelser som fornuft. Det skjønner til og med jeg. Andre må gjerne velge andre merker uten at jeg ser ned på noen av den grunn, men for meg er Citroen det eneste aktuelle og jeg har heller ingen problemer med å anbefale f.eks. Citroen Grand C4 Picasso som er hverdagsbilen min.

Det er forresten ganske morsomt å se hvor mye krefter og tid enkelte eiere av tyske biler legger i å rakke ned på franske biler. Jeg ser det både på jobb og også delvis her inne uten at jeg helt skjønner hva som ligger bak. Det er jo egentlig ganske merkelig at så mange kan uttale seg så bastant om et bilmerke de knapt har satt sine bein i? Kanskje noen begynner å forstå at tyske biler er overpriset?

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.