Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-12, 23:15   #11
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Scenic'en har jeg ikke sett irl, men har hørt andre si at den ihvertfall var litt plastic-fantastic.

Den er ikke mye plastic-fantastic lenger skal jeg love deg. Vi har kjøpt den helt nye Grand Scenicen nå og vi fikk en av de første kundebilene som kom til Norge nå i starten av juli. Eller så er det bare demobilene som kom i mai til Norge. Den likner på Peugeot 5008 på flere måter når det gjelder plassen til bagasje og unger, men jeg liker finessene på Renaulten mye bedre. Ungene våre har ikke vært vant til å sitte ved siden av hverandre på mange år nå fordi vi har hatt så stor bil at vi har hatt tre fulle seterader, men selv om Scenicen er 7 seter så bruker vi ikke de bakerste setene annet enn ved behov om det skal være med noen ekstra personer. Så ungene må sitte ved siden av hverandre, og det er fin plass til tre voksne i baksetet som sitter i hvert sitt separate sete som kan justeres separat også på alt av frem og tilbake og rygger.

Ungene sitter høyt og fint og vi har glasstak i hele bilen som vi kan trekke opp taktrekket på. Da blir faktisk unger mindre bilsyke når de får mere luft og lys rundt seg hvis de er plaget med det. Ikke noe særlig å ha glasstaket fremme om det er stekende sol, men det er jo ikke akkurat det bestandig i Norge. Både voksne og unger her liker den nye bilen veldig godt, og jeg hatet den gamle typen Scenic som var for noen år siden. Den nye som er helt ny i Norge nå er bare super.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.