Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-12, 16:00   #11
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Ok. Jeg har ikke egentlig peiling på bil. Mannen min har bare fablet litt om at han ønsker seg firhjulstrekk. I går var han innom peugeot for å få skiftet lyspærer (for slikt må man visst gjøre å verksted nå), og fortalte hjemme at den nye firhjulstrekkeren deres ikke var stort nok for oss.

Verksted for å bytte lyspære? Ikke f...

(ok, så brukte jeg litt over to timer på å skifte Xenon-pære på min Touran - tidkrevende, men strengt tatt ikke så vanskelig... Men tar nok halve tiden hvis jeg må gjøre det en gang til... Jeg kan tildels forstå det når det gjelder Xenon, men hvis det er en bil med vanlig halogenpærer er det rett og slett bare helidiotisk konstruksjon (hvis man må på verksted for Xenon er det halvidiotisk, men det er en mer kompleks konstruksjon av lykta.. Volvo har dog løst det veldig smart på deres nyere modeller).

Men ASX og dens søsken er en liten bil ja. Nok mer egnet for en tobarnsfamilie som ikke har de store bagasjeplassbehovene.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:57.