Sv: Ol 2012
Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.
Joda, jeg er enig i den. Men jeg tror det tok litt "snerten" fra Grimsbø som var i siget.
Jeg syns i det hele tatt at treneren gjør mange rare avgjørelser. Men når det er sagt, de hadde ikke vært så gode om ikke treneren var bra så nå synser jeg om ting jeg ikke kan. 
Hehe, jeg har mange ganger revet meg i håret over hans avgjørelser og tenkt. "Gaah, sånn ville ALDRI Marit ha gjort det", men når sant skal sies så dro jeg meg i håret over mange av Marit Breiviks avgjørelser også. Thorir hoppet etter Wirkola, men har klart å lede laget til både VM-bronse, EM-gull og VM-gull.
Selv om jeg ikke liker det så er vi i et lite genarasjonsskifte i norsk kvinnehåndball. Hammerseng er ute en så lenge, og kommer vel kanskje ikke tilbake til et slikt nivå hun har vært på igjen. Lunde Borgersen er ikke helt der hun har vært. Tonje Larsen som var en frosvarsklippe er ikke med lengre.
Vi har Løke som vi er avhengig av at er i storform. Vi har Sulland, men hun er desverre bare med fremover og ikke noe å regne med bakover. Nos som stykker opp spillet ganske mye. Vi har noen gode vinger, men de får alt for lite ball.
Vi har ingen spillere som Haltvik, Goksør eller Grini på laget.