|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Vaffel
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Synd på meg som ikke tror på gud?Jeg synes at folk skal få ha sin religion og ikketro for seg selv, uten at andre må prakke på deg med sin bedrevitenskap. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Synd på meg som ikke tror på gud?Jeg er ikke kristen, og har vel egentlig ingen tro. Men om jeg MÅTTE velge en religion og forholde meg til, så hadde jeg valgt Wicca/Paganisme. Jeg har, uten å være bevist på det, fulgt deres "regler" så og si hele mitt liv. Jeg tror på det gode og onde i mennesket, på vår makt over naturen, og dens makt over oss. I mine øyne er djevelen et bilde på det onde i oss, og ikke en egen "person". Noen Gud har jeg ikke, men i Wicca er det månen og solen som er guden og gudinnen. (Se bare hvilken kraft de har på jorden.)
|
|
|
|
#3 |
|
The Million Dollar Man
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Synd på meg som ikke tror på gud?
|
|
|
#4 |
|
Vaffel
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Hvis noen har trukket i tvil din evne til å tisse på egenhånd, skjønner jeg jo selvfølgelig at du ble provosert. Og at det da var sjempesmart å si at du tilhørte en skummel religion for å slippe unna. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Synd på meg som ikke tror på gud?
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|