Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg vil kle meg mer "voksent"

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-12, 12:06   #23
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil kle meg mer "voksent"

Jeg jobber i et semiformelt miljø (IT-bransjen). Vi er superformelle når vi er ute på oppdrag og da går jeg i drakt; svart skjørt og svart dressjakke og skjorte. Jeg har hvit skjorte, grå skjorte, hvit skjorte med svarte knapper og en stripete skjorte. Jeg skal ha meg en blå eller lilla en også, bare for variasjonen. Drakten kjøpte jeg på Mexx. God kvalitet, god passform, men det er ikke ull, jeg ønsker meg en i ull også og jeg skal få meg flere dressbukser etterhvert.

Skjortene er fra HM, jeg gidder ikke å bruke masse penger på skjorter. Jeg må sy dem igjen og dra dem over hodet, for ellers spriker de over puppene.

Jeg bruker også smale bukser i svart, grønt eller rødt, sammen med skjorte og dressjakke eller cardigan. Jeg har lammeullscardigans fra Benneton i alle farger. De bruker jeg også til skjørt sammen med en bluse.

Høye svarte pumps funker til alt. Til drakt bruker jeg klassiske svarte høye støvletter.

I tillegg til drakten har jeg en haug med ullkjoler, det er nemlig utrolig kaldt på kontoret. De er i forholdsvis mørke farger og enten i "lang ullgenserfasong" eller i mer kjolete fasong. Som denne i midten.

Jeg har også noen skjørt av type pencil:

Boden er det stedet jeg finner mest ok jobbtøy, egentlig.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:39.