Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-12, 16:10   #481
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

.

De er kjempefine! Jeg løp inn på Brandos, men trykket ikke på bestilling da jeg leste at det anbefales at de såles om før de brukes utendørs. Da ble jeg betenkt. Det er da litt merkelig, er det ikke?

Gammel 19-07-12, 18:47   #482
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen ganger så er jo klakkene veldig dårlige så at det lureste er å klakke dem om på en gang.

Pelen er aktiv nå  
Gammel 19-07-12, 18:58   #483
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

De er kjempefine! Jeg løp inn på Brandos, men trykket ikke på bestilling da jeg leste at det anbefales at de såles om før de brukes utendørs. Da ble jeg betenkt. Det er da litt merkelig, er det ikke?

Njaa, må og må, fru blom. Jeg gidder ikke å gjøre det med det første, i alle fall. De virker veldig solide under, og de har et anti-skli-felt under. Det følger også med ekstra sett sånne dingser til å ha under hælene.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 19-07-12, 20:46   #484
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg har fått meg nye sommer-pensandaler! De er fra Chie Mihara, på salg hos Brandos!

Åh så fine!
Og da fant jeg ut at de har noen fra Chie Mihara som jeg har siklet på lenge på salg også, disse:

Men siden de ikke hadde størrelsen min ( ) og jeg nettopp har kjøpt meg disse (som dessverre må blokkes for å passe) skal lommeboken få hvile... tror jeg... Jeg kjøpte Chie Mihara sko for det første bidraget fra eksen, og de er velbrukte og høyt elskede!

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 20-07-12, 10:24   #485
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Noen ganger så er jo klakkene veldig dårlige så at det lureste er å klakke dem om på en gang.

Hva betyr ordet klakker og "klakke om"?

Nelly Nickers er ikke aktiv  
Gammel 20-07-12, 10:36   #486
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Herre min hatt, jeg drømte om de nye skoene mine i natt. Jeg trippet rundt i dem så lett som bare det. Noe sier meg at virkeligheten er en litt annen.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 20-07-12, 10:46   #487
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Hva betyr ordet klakker og "klakke om"?

Det stykke såle som er under selve hælen, de harde som gjerne gjør at sko klikker og klakker. Denne kan byttes.

Gammel 20-07-12, 10:49   #488
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Det stykke såle som er under selve hælen, de harde som gjerne gjør at sko klikker og klakker. Denne kan byttes.

Og den bør byttes før man begynner å slite på selve hælen. :btdt: Men det er nok ikke det mest presserende problemet med disse skoene (jeg kommer ikke til å gå med dem så mye at de trenger å "klakkes" om. De har yttersåle av skinn, og det er nok derfor de bør få en ekstra såle under. Samtidig ser jeg jo at det er veldig hardt, glatt og behandlet skinn, som nok tåler en del, men jeg bør nok ikke prøve å løpe.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 20-07-12, 12:08   #489
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Og da ble det en kjole på meg og!

Må få bilde av den på!

Gammel 20-07-12, 13:38   #490
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Må få bilde av den på!

Kjenner jeg har innmari lyst på denne i str 40. skal til England snart, men de har da farsken ikke butikk der....

Gammel 20-07-12, 14:22   #491
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Kjenner jeg har innmari lyst på denne i str 40. skal til England snart, men de har da farsken ikke butikk der....

De hadde ikke igjen i størrelse 40 der jeg kjøpte, bare i de andre to fargene så jeg kjøpte de.

Gammel 20-07-12, 17:21   #492
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Må få bilde av den på!

Jaha? Skal se etterpå.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 20-07-12, 17:47   #493
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og da ble det en kjole på meg og!

Og her er meg i den. Dog uten strømpebukse og det som er.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 20-07-12, 18:07   #494
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Standard

Ble fin ja!

Gammel 20-07-12, 18:08   #495
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Ble litt blubbete i forhold til modellen men.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 20-07-12, 18:15   #496
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den satt veldig bra på deg!

Pelen er aktiv nå  
Gammel 20-07-12, 18:19   #497
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Ble litt blubbete i forhold til modellen men.

Blubbete? Hvor da? Gi deg.... Den var kjempefin på deg!

Gammel 20-07-12, 18:57   #498
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Så fin, Nessie!

Gammel 20-07-12, 19:23   #499
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes igrunnen den var finere på deg.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 20-07-12, 19:41   #500
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...og der ser jeg at det er promod rett ved kontoret i Paris
Jeg har tilogmed vært der! Så da blir det visitt ved neste arbeidsreise!!

m^2 er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:58.