Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Organisering av «Bøker lest»-trådene

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-12, 14:44   #2
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker lest i 2012

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg fikk først i dag med meg at det er startet en ny tråd lik denne, bare at med ett innlegg i løpet av året. *treig* Jeg skrev litt om hva jeg syntes i den nevnte tråden, men vil høre her også. Det nærmer seg fire år siden jeg tok initiativ til en slik tråd, så det kan kanskje være på sin plass med en evaluering fra de som bruker denne? Det er kjekt å tilrettelegge for at flest mulig har lyst til å delta, synes jeg.

Ønsker man to ulike tråder? Er det bedre med ett oppdateringsinnlegg i løpet av året slik man har i den andre tråden, eller liker man å oppdatere for hver bok? Eller går det an å møtes på midten, og si at vi kjører maks ett innlegg per måned eller annenhver?

Jeg liker best når det blir oppdatert for hver bok. Det er letter å følge med på hva andre har lest når tråden kommer ofte opp. Jeg ser som regel på slutten av lista til de som har lagt inn nye innlegg. I den korte tråden er det lite oppdateringer ser det ut som og jeg syns det er tungvindt å se igjennom alle innleggene for å se om noen har lagt inn nye bøker.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:43.