Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Syden-ferie alene

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-12, 14:16   #11
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syden-ferie alene

Sleng dere gjerne med, ikke forvent at jeg er ubersosial, men det hadde vært hyggelig å ha noen å spise middag sammen med. Jeg tenker All Inclusive fordi jeg ser for meg at jeg kommer til å synes det er litt kjipt å gå ut på restaurant alene kveld etter kveld. Innbiller meg at det føles mindre kleint å spise "hjemme" på hotellet, kanskje med buffet, så jeg slipper å sitte mutt putt alene og vente på maten?

Nice høres forsåvidt deilig ut, men jeg har ikke budsjett til å bedrive utstrakt shopping, så det ville muligens vært litt selvpining. Målet er altså sol, fred&ro. That's it.

Jeg kikket på dette hotellet, Playa del Inglés. Har aldri vært der, men prisene midt i september var OK, og det så forøvrig pent og ordentlig ut. Litt langt til stranden, men det går gratisbusser flere ganger daglig, samtidig som en gåtur i ny og ne sikkert ikke er skadelig.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:54.