Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Katteplager

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-12, 21:29   #18
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Katteplager

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Feilen vi har gjort er vel at vi (eller mellombror) har matet kattene, to ganger for dagen har han vært å sluppet de ut,når naboene har vært borte. Så nå kommer de og henger rundt vårt hus når de er ensomme.
Men jeg vil ikke være venn med de. (Kattene altså)

Pass i alle fall på at kattene ikke får mer mat hos dere, da vil de ikke slutte å komme.

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Jeg syns forøvrig det er en uting at katteeiere liksom skal være " fritatt " for ansvar for dyret de anskaffer seg.

Er katteeiere det, altså? Jeg har hatt katt i mange år, og om noen kom å ringte på hos meg fordi de hadde problemer med at katten kom inn, gjorde fra seg på eiendommen deres eller lignende ville det jo vært mitt ansvar å få en slutt på dette. Jeg har aldri ansett meg som fritatt ansvaret, i alle fall.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:03.