|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Katteplager
Pass i alle fall på at kattene ikke får mer mat hos dere, da vil de ikke slutte å komme.
Er katteeiere det, altså? Jeg har hatt katt i mange år, og om noen kom å ringte på hos meg fordi de hadde problemer med at katten kom inn, gjorde fra seg på eiendommen deres eller lignende ville det jo vært mitt ansvar å få en slutt på dette. Jeg har aldri ansett meg som fritatt ansvaret, i alle fall. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
Skulle gjerne visst hvem som eide hvilken katt her, det er mange og jeg har ikke peiling på hvor de hører til. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sånn er det hos oss også. Jeg aaaaner jo virkelig ikke hvem som eier alle kattene, ellers skulle jeg vel tatt meg en tur til eieren og bedt de dressere katta si.
|
|
|
#4 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
Nei, det er så klart ikke enkelt når man ikke vet hvem som eier kattene, det er jeg jo enig i. Men jeg ser det ikke derfor som at katteeiere er fritatt ansvaret over dyret de eier, det var bare det jeg mente. Det går nok dessverre ikke å lære en katt at "dit får du ikke gå", men som eier ville i alle fall jeg betalt for produkter man kjøper i et forsøk på å holde kattene unna eiendommen. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|