Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Redningsvest til barn over 25 kg

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-12, 22:32   #12
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Redningsvest til barn over 25 kg

Jeg kjøpte to regatta-vester nylig, med sånne elias-motiver på til og med. 5-15 til Mikro og 15-30 til ham, mener jeg? Testvinner, mener jeg. Og altså egentlig de eneste jeg fant av kjente merker på barnevester. (Fantes også i helorange uten elias på for de som måtte ha vokst fra den fasen)

Siden jeg har sånne lettvekterunger, Knerten er straks fire og akkurat passert 15 har han nok den vesten leeeeenge, jeg passerte vel selv ikke 30 før jeg var ferdig med barneskolen. Innen den tid har nok søstra forlengst overtatt hans eliasvest og han fått en mindre barnslig, vil jeg tro, men det tar vi når den tid kommer. Men i alle fall, denne gikk da til 30 kg mener jeg. Dog, har man en unge på 25 kjøper man vel ikke en vest som går til 30 da.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.