|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Chick lit og sånnJeg syns Denise Rudberg er festlig, og minner om at populærlitteraturens fremste hensikt er å fylle leserens forventningshorisont. Det er altså forventningene dine som er for høye, Rine.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Chick lit og sånn
Det tror jeg ikke. Hovedproblemet med Rudberg er at hun skriver stinkende dårlig, og da mener jeg rent teknisk, ikke innholdsmessig. Jeg hadde lyst til å klore ut øynene mine etter tre sider, men valgte å legge fra meg boken i stedet. :gluping: |
|
|
|
|
|
#3 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Chick lit og sånnLeser du krim? Kollentoft er bra, begynn med bok 1. Kepler anbefales også.
|
|
|
#4 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Chick lit og sånnOg nei, jeg leser ikke chic lit. Er jeg i sydenland og ferdig med alle medbrakte bøker, leser jeg heller dansk, svensk og engelsk krim fra "hotellbiblioteket". Tror jeg hadde angrepet krim på tysk før jeg gadd lese chic lit.
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Sv: Chick lit og sånnJeg liker Denise Rudbergs bøker jeg da... har lest alle.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|