Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Det å skite i eget reir

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-12, 10:15   #31
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det å skite i eget reir

Skjærene her i området er sånn Inagh beskriver. For noen år siden, var det et par som ertet nabobikkja på den måten. Katta mi spiste dem. Fine pusen, han så ut som han hadde vært i krigen - fillete ører og hodet fullt av sår. Vi pleide å spøke med at han tok ulv, om så. Dessverre tapte han mot en bil.

Her om dagen var det to skjærer som tok tur og kræsjet inn i vinduet her, annenhver gang. Jeg aner ikke hva de dreiv med, men de holdt på lenge og ga seg ikke før jeg jagde dem. De bakser og skriker og krakser fra tidlig morgen og det meste av formiddagen i perioder, og de angriper både folk og dyr når de har unger. Ikke skjønner jeg at noen vil fore dem frivillig, her må vi passe nøye på søppel og matavfall, så vi ikke tiltrekker oss flere.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:11.