Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva leser du for barnet ditt nå? Tråd 2

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-12, 11:30   #19
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du for barnet ditt nå? Tråd 2

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg ville ikke gått rett fra Føniksordenen og over på Den uendelige historien, altså. Den er bra, for all del, men det er også noe, eh, uendelig over den.

Jeg skal ha det i bakhodet. Vi har masse annet liggende på vent også, så det er ikke noe problem å variere litt mellom uendelige og mer konsise greier.

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Vi har Azur, Zalt og Mizt (men ikke Tanz). Jeg var litt redd for å lese dem om igjen selv, men jeg er positivt overrasket, de er slett ikke ille skrevet. Dessuten er Bings visjoner om nettsøk fra 1975 utsøkt kostelige. Klart dere kan låne dem etterpå. Jeg tror sikkert dette er noe for Poden, vi koser oss voldsomt med glossaret baki.

Tanz kan jeg ikke huske å ha lest selv. Den ser ut til å ha kommet ut i 1985, og da var jeg kanskje ikke helt i målgruppen lengre. Men låner gjerne de første, ja.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:04.