|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå? Tråd 2
Jeg ville ikke gått rett fra Føniksordenen og over på Den uendelige historien, altså. Den er bra, for all del, men det er også noe, eh, uendelig over den.
Vi har Azur, Zalt og Mizt (men ikke Tanz). Jeg var litt redd for å lese dem om igjen selv, men jeg er positivt overrasket, de er slett ikke ille skrevet. Dessuten er Bings visjoner om nettsøk fra 1975 utsøkt kostelige. Klart dere kan låne dem etterpå. Jeg tror sikkert dette er noe for Poden, vi koser oss voldsomt med glossaret baki.
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Jeg skal ha det i bakhodet.
Tanz kan jeg ikke huske å ha lest selv. Den ser ut til å ha kommet ut i 1985, og da var jeg kanskje ikke helt i målgruppen lengre. Men låner gjerne de første, ja.
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Du fikk med deg tipset mitt om Tonje Glimmerdal, ja? |
|
|
|