Sv: Hva leser du for barnet ditt nå? Tråd 2
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Har planer om Den uendelige historie etterpå, kanskje. Jeg kommer i alle fall til å insistere på nok en lengre Potter-pause etter denne. (Halvblodsprinsen er riktignok en god del bedre, men også en god del voksnere og dystrere. Det har ingen hast.)
Jeg ville ikke gått rett fra Føniksordenen og over på Den uendelige historien, altså. Den er bra, for all del, men det er også noe, eh, uendelig over den. 
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Åh, har dere flere i den serien? Kan vi låne dem etterpå? Jeg vet ikke om jeg har lyst til å lese dem om igjen selv, men jeg tror kanskje Poden kunne like å lese dem på egen hånd.
Vi har Azur, Zalt og Mizt (men ikke Tanz). Jeg var litt redd for å lese dem om igjen selv, men jeg er positivt overrasket, de er slett ikke ille skrevet. Dessuten er Bings visjoner om nettsøk fra 1975 utsøkt kostelige. Klart dere kan låne dem etterpå. Jeg tror sikkert dette er noe for Poden, vi koser oss voldsomt med glossaret baki.
|