Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kva må eg ha med til ungane til syden?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-12, 13:12   #41
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva må eg ha med til ungane til syden?

Den der ser hvit ut, Hondacrv!

Jo, vi har diskutert beige før, men husker ikke at det var capri. Jeg har mange capribukser, en svart, tre hvite, en turkis, en rosa, en mintgrønn, og 2-3 i dongeristoff,

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 13:21   #42
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Antrekksmessig er det alt mulig på AI.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 14:10   #43
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

[quote=Tussa;3317723]Det var aldri meint som mobbing! Den du har ser fin ut, lin?

Berre tulla

Det er lin og bommull, og ho er beige.

Stolen er ein stygg stol. Pianokrakken vår er finare.

Nylonvask; sjølvsagt!!!

(Det er greit at eg har gått inn som medeigar av denne tråden, Tussa? Eg skriv jo på nynorsk.)

Sist redigert av Hondacrv : 18-06-12 kl 14:21.
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 14:14   #44
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hudfarga capri ser jeg sjelden og?
Forøvrig kommer det jo an på HVILKEN hudfarge man har.

Jeg har kun dongericapri jeg. Eller, jeg har en brun i lin fra HM.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 14:15   #45
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blir det akutt krise FÅR man kjøpt klær der og, iallefall t-skjorter og sånn til barna. Og en kjole til deg.

Gammel 18-06-12, 14:17   #46
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Eller, jeg har en brun i lin fra HM.

Du satser på at den blir hudfarget utover sommeren, da?

Gammel 18-06-12, 14:21   #47
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pakker bestandig alt for mye, og da pakker jeg 1 sett til hver til kvelden og 1 sett til hver på dagen. Noen dager bruker en ikke annet enn badetøy og andre dager kan de bruke klærne på kvelden to ganger, men jeg gidder Jeg har aldri med joggesko. Ungene reiser i gode sandaler hvor de kan ha sokker i, også har vi med penere sandaler til kvelden og slipperser til bassenget/stranda. Når vi drar så kler jeg de gjerne med kjole og tights og genser/collagejakke utenpå sånn at det er lett å få av klær uten å skifte når en kommer ned i varmen. På guttungen så har han gjerne capribukse og lange sokker så det er lett å ta av.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 14:49   #48
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg kalle jo beige hudfarga. Ikkje min hudfarge dog.

Gammel 18-06-12, 15:11   #49
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg pakker alltid også alt for mye, både til gutta og til meg selv..
Jeg vet jo at vi stort sett går i det samme.. strandklær/badetøy på dagen og litt mer kledt på kvelden når vi skal ut av huset...

Gutta her går stort sett i sånne fotballdrakter hele ferien når de ikke ligger og plasker i bassenget.
Har kun med en pen kortermet skjorte som de bruker de kveldene vi skal pynte oss litt. Pappan har bursdag midt i ferien så det blir minst en kveld med pene klær. To-tre pene shortser utenom.
Begge nekter å gå med sandaler så de drar i joggesko og går i stoffsko i varmen, til nød crocs.

Gammel 18-06-12, 15:22   #50
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storebror fyller ti år mens vi er der nede, så vi må nok ferie litt

Gammel 18-06-12, 15:36   #51
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Du satser på at den blir hudfarget utover sommeren, da?

Gammel 18-06-12, 15:49   #52
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er ikke særlig sydenvante, men i fjor var vi i leid leilighet i to uker. Det vi ikke hadde tenkt på var håndklær til å ha med til stranden og vi endte opp med å kjøpe nye til jentene der nede. Så neste gang ville jeg nok ha pakket badehåndklær.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 17:57   #53
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Beklage om eg trakke på tær med den caprien altså, men eg skulle så ønske at kvinner i Norge såg forbi den hudfarga caprien, ankelsokkar og sandalar.

Hvor ser du dette hen? Tror aldri jeg har sett noen med hudfarga kapri jeg..
"Kvinner i Norge"?!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 17:58   #54
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Hvor ser du dette hen? Tror aldri jeg har sett noen med hudfarga kapri jeg..
"Kvinner i Norge"?!

Må være et lokalt fenonmen. Jeg ser ikke mange her heller i grunn?

Gammel 18-06-12, 18:02   #55
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes egentlig beige capri kan være fint. Nok en tråd på fp som får meg til å skjønne at jeg ikke har skjønt at noe er harry. Eller noe sånt.

Gammel 18-06-12, 18:06   #56
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Det er vel ikke mer harry med beige capri enn en hvit eller rosa en?!
Nei, akkurat den der tok jeg ikke og kan ikke skjønne at det skal være så harry.

Nå må jeg bildegoogle kjenner jeg. :P

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 18:08   #57
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer heller ikke på at jeg har sett noen med hudfarget capri. Jeg er uansett ikke noen caprigjenger, jeg bruker enten shorts eller langbukse.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 20:39   #58
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Men capri er da så mye? Og man TRENGER jo ikke ha sokker og sandaler om man går med det? Tror jeg vet hva som menes, men capri kan jo brukes sammen med andre klær og sko som passer til.

Gammel 18-06-12, 22:53   #59
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Eg har vel aldri sagt at det er harry? Men at kombinasjonen beige/hudfarga capri, festlig tskjorte, sokker og sandaler ikkje er så pent.

Gammel 18-06-12, 22:54   #60
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Men beige capri har dokke vel sett?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:21.