|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sliten ektemann med psykisk syk kone
Jeg også var alenemamma altså, så jeg rørte jo på meg også... Det er jo bare fint med forskjellige råd, noe funker for noen, noe annet funker for andre... Jeg mente ikke nødvendigvis at psykolog hjalp på smertene i kroppen, men for å takle en vanskelig hverdag med smertene, jeg er fortsatt svimmel jeg selvom jeg har gått til psykolog i 3 år, men har fått endel hjelp til å takle sykdommen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Er frisk!
|
Yoga var veldig fint for meg - etter et år. Før det bare svimte jeg av om jeg fant på noe sånt...
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Sliten ektemann med psykisk syk koneMen Oslo78, sier ikke du akkurat det samme som resten? Litt aktivitet, sakte men sikkert, med mulighet til hvile etterpå. Reise bort for å få rod og fred - men også noen å snakke med? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hehe... Tok endel år før jeg også var klar for Yoga, etter jeg begynte med trening... Nå har jeg holdt på ca en dag i uka i ett års tid, det er veldig fint. Jeg ble kjempe svimmel bare av tanken på å tenke på pusten :P |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| hodepine, psykisk, psykisk helse, syk kone |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|