|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Søt og rar
|
Sv: Kan man snu et b-menneske?
1) Jeg vet ikke hva jeg er. Jeg får aldri nok søvn uansett. Men jeg har fine barn og klager ikke.
|
|
|
#2 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#3 |
|
Søt og rar
|
Men det behøver jo ikke å ha noe å gjøre med hvilken type menneske man er. Det er individuelle forskjeller på søvnbehov også.
|
|
|
#4 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Kan man snu et b-menneske?Jeg har et veldig b-barn. Jeg tilrettelegger på den måten at jeg vekker henne litt før hun må stå opp og lar henne ligge litt og våkne langsomt, evnt lese eller gjøre noe annet. Og jeg lar henne, og resten av familien, komme ned til dekket frokostbord. Jeg er a-menneske og morgenvåken, så for meg er det greit å stå opp litt tidligere, og det at vi har litt tid om morgenen gjør at a/b kommunikasjonen går litt lettere. Til gjengjeld forventer jeg at mannen følger opp barn som ikke får sove om kvelden, for da er jeg trett og sur og har lyst på litt tid for meg selv. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|