|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem var du på videregående?De 'kule' slik jeg oppfattet det, var de som var populære, pene og/eller hadde stilige klær, var utadvendte, sosiale, ofte gode i sport gjerne, og deltok i det sosiale liv. Sist redigert av Dronningen : 07-06-12 kl 12:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var hun skoleflinke, men tjukke, rare og schtøgge som ikke forsto seg på mote og som hadde null sosial innsikt. Heldigvis var jeg venninne med en av de mest populære jentene, og det merket jeg gjorde folk litt usikre, for hvis HUN var venninne med meg, hvor ille kunne jeg være? Jeg var en salig blanding av ufattelig forknytt og irriterende brautende.
![]() |
#123 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var en irriterende blanding av best i klassen, sosialt trygg og storkjeftet, men totalt kristennerd. Jeg var ikke universelt populær, kan man si, men jeg hadde kjæreste, gode venner og gode karakterer, så pilutta dem, liksom.
![]() |
#124 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var skoleflink, faglig interessert, sosialt kjedelig og motemessig håpløs.
![]() |
#125 |
nerdedame
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Eg var usikker og svartkledt og politisk engasjert med radikale meiningar trygt plassert i eit liberalt parti. Mest av alt ville eg flytte til Oslo, men 20 år etter har eg framleis ikkje gjort det. Ungdomsskolen var kjip med få venner og litt mobbing, vidaregåande var fantastisk med venner, ingen mobbing og fantastisk fridom (eg flytta på hybel). Karakterane vart tåleleg gode sjølv med eit minimum av lesing, og eg hadde plenty av tid til å drive med politikk og andre ting eg elska. Lite festing og lite omgang med klassevenner på fritida, no for tida er det kun facebook som gjer at eg held kontakt med dei. Liker framleis svarte klær og liberalt parti. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg gjorde det jeg måtte for å få OK karakterer, men ikke noe mer. Resten av tida brukte jeg på fest, venner og kjæresten.
![]() |
#127 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem var du på videregående?
Det der gjorde jeg og en klassevenninne, men vi skrev i kladdebøker, så det så ut som om vi sendte notater frem og tilbake. Jeg har tatt vare på flere av kladdebøkene fra den tiden og det så ut som om vi kjedet oss. Tror det skjedde mest i 1. eller 2. klasse på vgs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Originala
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg vet neimen ikke om det er mulig å definere hvem "de kule" var blant jentene på videregående. Blant guttene var det i større grad en gruppe utvalgte. Jeg var på kollisjonskurs med det i det aller, aller meste. De var homofobe, anti-feministiske og politisk sett konservative. Musikksmaken vår var totalt ulik, klesstilen min måtte stadig kommenteres og det var tydelig et problem for dem at jeg var aktiv i timene. Jeg hadde godt med venner og det var ikke et mål for meg å være likt av dem. Snarere tvert imot, egentlig. Det sto ikke så bra til med dem faglig sett og diskusjonsferdighetene deres ikke akkurat imponerende, så jeg humret en del av dem, egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var den stille og usynlige som ikke snakket frivillig i timen. Nå er jeg rake motsetningen, holder foreldremøter og snakker lett i forsamling. Har holdt foredrag med mikrofon og danset "Oh, alele" foran 100 foreldre.
![]() |
#130 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Den som festa fredag, lørdag og en dag til i uka, hadde mest fravær i klassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hvem var du på videregående?En Av De Kristne
![]() |
#133 |
i tåkeheimen
|
Bytt ut piano med kor og teater, og sleng på Natur og ungdom inni der, så har du meg.
![]() |
#134 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() |
#135 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Outsideren i svarte klær som ble mobbet og fryst ut. Så flyttet vi og jeg ble en av de kule flinke.
![]() |
#136 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var sett på som hobbysatanisten med den utrolig skumle kjæresten Sist redigert av lucifine : 25-10-12 kl 17:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var et salig rot. Det er pinlig å tenke på i ettertid. Samtidig synes jeg det er rart at ingen reagerte på at noen som gikk ut av ungdomsskolen som skolelys og lærerfavoritt kunne forandre seg så radikalt i løpet av en sommer. Det må da ha vært ganske åpenbart at noe hadde skjedd i løpet av sommeren.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
både her og der
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var stille og ganske usynlig. Hadde noen få venninner som jeg hang med, ellers var jeg tilbaketrukket og var definitivt blant de ukule. Det hjalp ikke nevneverdig at jeg moren min jobbet som lærer på samme skole.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|