|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Erfaring med sofa ved spisebordet?
Vi testet å sitte i den ved at bord som var hårfint høyere enn det spisebordet vi allerede har. Vi sitter bittelitt lavere, men helt ålreit. Sofaen var veldig god å sitte i.
|
|
|
|
#44 |
|
Sperret
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
Sv: Erfaring med sofa ved spisebordet?Syns det ser råstilig ut, men jeg hater å sitte lavt når jeg skal spise (er 152cm på strømpelesten) så det hadde nok ikke kommet i mitt hus nei... |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaring med sofa ved spisebordet?Gratulerer... den er utrolig lekker!
|
|
|
|
#46 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Erfaring med sofa ved spisebordet?Grattis!
|
|
|
#47 |
|
...we have cookies
|
Og jeg har funnet prisen på denne skjønnheten her. 14' koster den til vanlig. Er akkurat nå på salg til 11500. Jeje. Jeg kan i alle fall drømme. Evt ta meg en tur innom en butikke for å sitte i den og drømme. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#50 |
|
re:designer
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaring med sofa ved spisebordet?Jeg har ønsket meg sånn leeenge. Men de er så dyre. Nå hørte jeg rykter om at Ikea hadde fått en slik. Stemmer det tro?
|
|
|
#51 |
|
re:designer
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#53 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Erfaring med sofa ved spisebordet?Dette endte jo med en farse av de sjeldne. Først ventet vi i godt over 2 måneder før sofaen kom, men det fikk vi beskjed om da vi bestilte. Så kjører mannen for å hente herligheten. Vi har ganske så stor bil, men den er altfor stor for bilen. Så vi må bestille levering. De som skal levere ringer oss mange, mange ganger for å forsikre seg om at vi har heis og plass. Da burde alarmbjellene ringe. Det gjorde de ikke. :neida:
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|