|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjekk om du blir berørt dersom det blir streik i off. sektorHvorfor kan ikke Trondheim Kommune informere? Vi har fått et brev en dag før streiken startet. Etter all usikkerheten siden fredag, skulle vi fått klar beskjed om hva som skjer. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Sjekk om du blir berørt dersom det blir streik i off. sektor
Jeg har unger i to Trondheimsskoler og begge skolenes sider er oppdaterte og informative. Begge steder er det skole, men redusert SFO tilbud.
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjekk om du blir berørt dersom det blir streik i off. sektorDet jeg savner, er at det ikke er noen oppdatering siden 29.mai. Siden det har vært så mye om streiken i media, og at noen går tilbake, så synes jeg det kunne stå at det ikke er noen endringer for Åsveien skole og streiken fortsetter. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Off the map.
|
|
|
|
#5 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjekk om du blir berørt dersom det blir streik i off. sektorI vår kommune står all informasjon vi trenger å vite om streiken på kommunens hjemmeside, og den lista blir oppdatert hver dag og en kan gå inn og sjekke på hver enkelt skole eller barnehagen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sannsynligvis fordi de som streiker på Åsveien skole ikke er organisert i Unio, men i Fagforbundet, som ligger under LO. Fagarbeidere og renholdere er typisk organisert i Fagforbundet, lærere og førskolelærere i Unio.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vet ihvertfall at lærerne er i streik på Åsveien. Sist redigert av Mira : 04-06-12 kl 20:44. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|